QUANTUM BUTTERFLY

Out of stock

#258 by Pagona Kanellou

2,500.00 €
Please select variants first


Παγώνα Κανέλλου, αρχιτέκτων

Απόφοιτος του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Σχολή Αρχιτεκτόνων Μηχανικών), δραστηριοποιείται επαγγελματικά κυρίως ως αρχιτέκτων, που αναλαμβάνει την μελέτη, κατασκευή, και επίβλεψη ιδιωτικών έργων.

Από το 1983 έχει συμμετάσχει σε πληθώρα ομαδικών και ατομικών εκθέσεων, μεταξύ των οποίων "Η Αρχιτεκτονική με τη Ματιά ενός Παιδιού" (εκθεσιακός χώρος Πύλη Ερμού & Loft, 2014-15) και πιο πρόσφατα η έκθεση "Odyssey" στον Πολυχώρο Πολιτισμού Αθηναΐς και στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη (2016).

Της έχουν απονεμηθεί τιμητικά διπλώματα από την Εταιρεία Γραμμάτων & Τεχνών Πειραιά (1988, 1990, 2013), ενώ εκθέσεις της έχουν ανέβει υπό την αιγίδα της UNESCO (Εκπαιδευτικός, Επιστημονικός και Πολιτιστικός Οργανισμός των Ηνωμένων Εθνών), του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, καθώς και του American-Hellenic Chamber of Commerce.

Είναι ένας άνθρωπος πολυσχιδής, με πληθώρα ενδιαφερόντων που αγγίζουν τις σχέσεις μεταξύ τέχνης και επιστήμης, όπως φαίνεται στο έργο της "Odyssey", που βρίσκεται στη σύγκλιση της γεωμετρίας με την γνωσιοεπιστήμη, και διερευνά τα συναισθηματικά "ίχνη" της χωρικής βιωματικότητας, θεμελιωμένης σε αυστηρά γεωμετρικές αρχές.

Στόχος της, είναι η άρση στεγανών μεταξύ τέχνης και επιστήμης, και η αξιοποίηση της συνέργειας αυτών των γνωστημικών κατηγοριών, με όρους που συχνά έχουν ανθρωπιστικές και κοινωνικές προεκτάσεις.




Όνομα αντικειμένου: #258

Η διαλεκτική σχέση ανάμεσα στην ισορροπία και την αστάθεια, την βεβαιότητα και την πιθανότητα, είναι εμφανής ακόμη και στην διαδικασία κατασκευής του έργου, όπου το κοντά και το μακριά, οι γραμμές και τα επίπεδα καταργούνται.


Πάνω σε σκελετό από σίδερο μασίφ τοποθετούνται χορδές από μονοκόμματο σχοινί.
Η τοποθέτηση των χορδών βασίζεται σε τρισδιάστατη προσομοίωση ηλεκτρονικού μοντέλου που έχει σχεδιαστεί νωρίτερα από την αρχιτέκτονα, σύμφωνα με συγκεκριμένη μαθηματική συμφωνία και γεωμετρικού μετασχηματισμού.

Όπως υποστηρίζει η αρχιτέκτων, "η όλη διαδικασία μιμείται τον μικρόκοσμο των κβάντα με τις ασύλληπτες ιδιότητες και την απρόβλεπτη δράση τους, ή ακόμη και τον μακρόκοσμο της καθημερινότητάς μας, όπου οι περιστάσεις μας οδηγούν σε διάφορες κατευθύνσεις, και οι προσωπικές μας επιλογές έχουν κι αυτές πολλαπλά αποτελέσματα, πολλές φορές μη-προβλέψιμα".





Εφαρμογή μεταξύ ισορροπίας και αστάθειας

Η γεωμετρική συμφωνία αποδίδει στην εγκατάσταση αρμονία, και συγκροτεί μια φαινομενική τάξη σε κατάσταση ηρεμίας.
Αλλά η κατασκευή από μόνη της είναι και χρηστικό αντικείμενο.
Ενέχει τη δυνατότητα για δράση και αλληλεπίδραση.
Επάνω της, μπορείς να καθίσεις, να ξαπλώσεις, ακόμη και να αμφιταλαντευτείς... απρόβλεπτες δυνάμεις μπορούν να διαταράξουν την φαινομενική τάξη της εγκατάστασης και η κατάσταση ηρεμίας μπορεί να εναλλάσσεται με την αταξία και την αστάθεια.

Η έννοια της χρήσης είναι ουσιώδης αφού λειτουργεί σαν εργαλείο αυτοσυγκέντρωσης του νου.
Έχει την δυνατότητα να αφομοιώνει οποιαδήποτε έκφραση κίνησης του για όσο χρειάζεται ώστε να θέσουμε τον εαυτό μας σε πλήρη αυτοσυγκέντρωση σε κάθε σημείο που ηρεμεί και ισορροπεί.
Η ανάγκη που δημιουργούν οι χορδές να παράγουμε τον δικό μας ρυθμό με την αφή.
Όσο προχωράει η αυτοσυγκέντρωση ενώ χαλαρώνουμε μπορούμε να νοιώσουμε αυτόν τον ρυθμό υποσυνείδητα και συντονιστούμε μαζί του.




Τεχνικές προδιαγραφές

Μεταλλικός σκελετός επικαλυμμένος με ηλεκτροστατική βαφή και μονοκόμματο σχοινί. Διάσταση διαμέτρου καθίσματος 1,10 μ. ή 1.30μ.